مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 17:002024-01-20سياسي

 نشست خبری بیست و ششمین همایش رتبه بندی شرکت های برتر ایران


بیست و ششمین همایش رتبه بندی شرکت های برتر ایران صبح روز دوشنبه دوم بهمن ماه در سالن همایش های بین المللی سازمان صدا و سیما برگزار خواهد شد و در این مراسم از شرکتهای برتر و پیشروی کشور تجلیل به عمل خواهد آمد.

- بیست و ششمین همایش رتبه بندی شرکت های برتر ایران صبح روز دوشنبه دوم بهمن ماه در سالن همایش های بین المللی سازمان صدا و سیما برگزار خواهد شد و در این مراسم از شرکتهای برتر و پیشروی کشور تجلیل به عمل خواهد آمد.

نشست خبری بیست و ششمین همایش رتبه بندی شرکت های برتر ایران با حضورمدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی  و نمایندگان رسانه های گروهی برگزار شد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی سازمان مدیریت صنعتی در آستانه برگزاری بیست و ششمین همایش رتبه بندی شرکت های برتر ایران که دوم بهمن ماه برگزار می شود، دکتر مصطفی مومنی مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی به همراه دکتر مجید درویش دبیر بیست و ششمین همایش رتبه بندی شرکت های برتر در نشست خبری مرتبط با این رویداد پاسخگوی نمایندگان رسانه های گروهی بودند.

  دکتر مومنی در ابتدای این نشست با تشریح اهداف سازمان مدیریت صنعتی در حوزه رتبه بندی شرکت های برتر کشور گفت:یکی از هدف های انجام رتبه بندی در سازمان مدیریت صنعتی به دست آوردن و تجمیع اطلاعات موثق و ارائه تحلیل های متناسب با این اطلاعات در مسیر ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 نشست خبری بیست و ششمین همایش رتبه بندی شرکت های برتر ایران

 نشست خبری بیست و ششمین همایش رتبه بندی شرکت های برتر ایران